9 лютого 2021 року у світі відзначається День безпечного Інтернету. Цей день, який проходить під гаслом «Разом для найкращого інтернету», надає унікальну можливість для проведення заходів з безпеки онлайн разом зі всім світом.

            Викладачі ліцею Федірчик Л. Я., Калетник Р. В., Попов А. Ф. разом із здобувачами освіти першого та другого курсів навчальних груп 11, 16, 27 долучилися до спільного проведення Дня безпечного Інтернету в Україні.

            Здобувачі освіти разом із викладачами розглянули які можливості надає сучасній людині Інтернет, які для цього створені служби та які небезпеки чатують на користувачів у мережі. Також з’ясували, що сьогодні важливим є вміння самостійно знаходити відповіді на запитання користі та шкоди Інтернету, критично оцінювати актуальність та правдивість інформації і використовувати її на практиці.   Під час уроків здобувачі освіти отримали нові корисні знання та позитивні емоції. Мультимедійні презентації та відеоролики сприяли кращому засвоєнню інформації.

26 січня 2021 року, відповідно до плану роботи НМЦ ПТО у Чернівецькій області на 2021 рік в режимі онлайн, відбувся методичний дайджест для викладачів фізики та інформатики. Викладачі ліцею Калетник Р. В., Федірчик Л. Я., Добрянський С. І., Попов А. Ф. взяли участь у даному заході, а викладач Калетник Р. В. поділився досвідом викладання предмету інформатики під час змішаного та дистанційного навчання.

Методичний дайджест для викладачів загальноосвітніх дисциплін з проблеми «Особливості дистанційного та змішаного форматів навчання при викладанні загальноосвітніх дисциплін у ЗП(ПТ)О» триватиме до квітня 2021 року. Його мета – узагальнити теоретичні та практичні навики педагогічних працівників щодо застосування нових форм організації навчального процесу та формування своїх моделей дистанційного та змішаного навчання.

{gallery}26-01-21{/26-01-21}

Дистанційне навчання триває. Сьогодні, 22 січня 2021 року в програмі Google Meet, викладач Борошенко Е. Я. провела відкритий урок з української мови для здобувачів освіти групи № 31. Тема уроку «Стилістичні можливості фразеологізмів» - складна і цікава. Питанням з фразеології відводиться важливе місце під час тестування. Мультимедійна презентація, цікаві вправи, вислови, тести сприяли кращому засвоєнню матеріалу. Еріка Ярославівна зауважила, що у тестах ЗНО завжди є завдання з фразеології, тому варто поповнювати свій фразеологічний запас.

Методична робота педагога – невід’ємна складова його професійного зростання, а від ефективності методичної роботи в навчальному закладі залежить якість надання освітніх послуг. І тому це питання має бути одним із найважливіших в організації діяльності ліцею.

            Цьогоріч свої корективи в освітянську галузь внесла світова пандемія, пов’язана із коронавірусною інфекцією, яка змусила всіх терміново опановувати цифрові інструменти й нові педагогічні підходи та методики. І ось сьогодні, в рамках засідання Школи професійної майстерності викладачів, була проведена методична естафета «Дистанційне навчання – виклик сьогодення». Розпочала захід методист Попова С. М., яка розповіла про особливості організації своєї роботи як викладача під час дистанційного навчання. Викладачі поділились своїм досвідом: Бігальський Б. А. та Попов А. Ф. – використання сервісу Google Meet для проведення онлайн уроків. Бучацька Л. І. – блог викладача і дистанційне навчання. Федірчик Л. Я. – можливості Google Classroom для створення, перевірки завдань в електронній формі. Присутні долучились до обговорення, адже питання естафети на даному етапі є надзвичайно важливими.

23 грудня 2020 року в режимі онлайн відбулося засідання навчально-методичної ради Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Чернівецькій області.

            Педагогічні працівники нашого ліцею представили на засіданні свої методичні матеріали: Борошенко Е. Я. – практикум «Інтегроване навчання на уроках української мови: водій, слюсар з ремонту колісних транспортних засобів»; Бучацька Л. І. – практикуми «Фахове читання для професії «Оператор комп`ютерного набору» та «Фахове читання для професії «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів». Роботи педагогів отримали схвалення навчально-методичної ради Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти та рекомендації до друку. Вітаємо колег та бажаємо подальших творчих успіхів!

17 грудня 2020 року, відповідно до плану роботи Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Чернівецькій області, в онлайн-режимі відбувся методичний тьюторіал «Педагогічні ідеї та знахідки у професійній (професійно-технічній) освіті». Модератором заходу була методист НМЦ ПТО Беньовська Г. О.

            У тьюторіалі взяли участь представники всіх професійно-технічних закладів області. Методисти, голови методичних комісій, автори впровадження інноваційних педагогічних ідей презентували напрацювання. Методичний тьюторіал – це своєрідний майданчик для обміну досвідом, де присутні мали можливість ознайомитися з методичними напрацюваннями та новітніми педагогічними ідеями колег. До заходу долучився і наш навчальний заклад, а доробки колег презентувала методист ліцею Попова С.М.

11 грудня 2020 року на базі Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Чернівецькій області відбувся семінар-тренінг для викладачів спеціальних дисциплін та майстрів виробничого навчання з підготовки кваліфікованих робітників сфери «Інформаційно-комунікативні мережі» закладів професійної (професійно-технічної) освіти області з проблеми: «Ігрові та діяльнісні методи навчання в рамках реалізації освітньої програми підготовки кваліфікованого робітника». Модератором заходу була Горбан Євдокія Іванівна, методист НМЦ ПТО у Чернівецькій області.

            Майстри виробничого навчання Волощук С. Г., Марчук А. М., Марчук В. М. взяли участь у семінарі. А викладач професійно-теоретичної підготовки Попов А. Ф. під час практико-орієнтованого модуля «Ігрові технології навчання як інноваційний підхід до формування компетентного кваліфікованого робітника» (обмін досвідом роботи) виступив з доповіддю «Упровадження елементів ігрових технологій на уроках теоретичного і практичного навчання як спосіб підвищення зацікавленості здобувачів освіти».

19 листопада 2020 року для здобувачів освіти групи № 21, яка навчається за «оператор комп’ютерного набору; електромеханік з ремонту та обслуговування ЛОМ», відбувся онлайн-урок з предмету «Основи слюсарної справи», який провів викладач Попов А.Ф. у програмі Google Meet. Переглянувши презентацію, учні пригадали основні слюсарні операції, інструменти та обладнання для їх виконання. Ознайомились з тестовими завданнями, які потрібно буде виконати самостійно.

{gallery}19-11-20{/19-1120}

До бібліотеки ліцею надійшла навчальна література  для здобувачів професійної (професійно-технічної) освіти, виданої за рахунок коштів державного бюджету в 2020 році. А саме:

      Підручник «Електротехніка та основи електроніки» (Гуржій А.М., Мещанінов С.К., Нельга А.Т., Співак В.М.). Це підручник  теоретичних знань з електротехніки та основ електроніки для практичного їх використання в процесі ремонту й обслуговування електроустаткування різного призначення, електрогазозварювання та споріднених професій.

          Навчальний посібник «Токарна справа. Частина І» (Базь О.С., Захаренко Г.С.). Підручник висвітлює інформацію про класифікацію та обладнання, правила маркування токарних верстатів, методи раціональної токарної обробки, раціональні режими різання, умовні позначення різьбових позначень.

           Навчальний посібник «Основи слюсарної справи» (Попов А.Ф., Пахар Т.В., Паржницький О.В., Шулепіна Г.Ю.). Метою посібника є ознайомити з основними слюсарними операціями та прийомами їх виконання. У виданні детально описано базове обладнання, інструменти та пристрої, які використовують фахівці слюсарної справи, подано основи стандартизації та відомості про матеріали у слюсарній роботі.

Сьогоднішній День знань проходить у незвичному форматі – онлайн. Тож до вашої уваги перший урок.